Tuesday, November 25, 2008

awek2 cerewek last episod

Maka bersambunglah Al-kisah awek-awek cerewek......

Yang keempat punya awek aku ni simple ja kisah nya.

Setelah berjaya menyambungkan pelajaran di sebuah universit yang
paling top kat Ganu. Aku kenal2 la ngan member2 baru. Nait memang
nak belajaq.

Mai minggu ke 2,3. Budak2 laki kelas aku ni dok pasang-memasang
antara budak laki ngan budak pempuan kelas aku. Oleh kerana aku
takut aku di pasangkan dengan budak giant kelas aku jadi aku pun
secara sukanekanya memilih calon sendiri iaitu seorang dara yang
pendiam orangnya. Suka toi aku tengok dia, dalam kelas aku usya sokmo dia, tpi dia xtau.


Dalam diam2 budak2 laki kelas aku ni jumpa ja ngan awek tu
depa habaq kat dia yang aku kirim salam. Jumpa ja depa kirim salam.
Last2 camna ntah budak tu bleh msj aku dan berlakulah per"kapel"an
antara kami dua. Oleh kerana aku ada masalah kekurangan dana, aku pun meletakkan 1 syarat kat pada diri aku
iaitu " mesaj sebulan sekali"...hahaha..pikiaq2 balik bangang gila
syarat tu.

Tapi nak wat camna, msj tiap2 hari pon tanya benda yang sama ja.
Dia pun ok ja, jadi xpa la.

Mula2 msj seminggu sekali, pastu bawak ke sebulan sekali, pastu
4 bulan sekali. Pastu 6 bulan sekali, last2 xmsj lagsung.
Terus lost cntc. Ingat tu la last kapel aku...rupanya xdak rezeki....yg ni sedih siot...tpi xpa...kuatkan smangat bro!!!

Tak mau dah kapel-kapell.......

7 comments:

Amer said...

di pasangkan dengan budak giant kelas aku...

sape bdk giant ni?

taK$uB II said...

ang wat xkenal plak....kan bnyk...semua tu la

Aiko FarahShahida said...

urm..

dasyat hang neh
cuma..tok sah arr tgk kesalahan awek2 sgt
...

hehehe..
(sekadar kumen..jalan2...hehehe)

taK$uB II said...

aku tau bukan semua awek camtu...

Aiko FarahShahida said...

haa taw pown..
bukan hape..
just rilex2..
idup neh sekali..
pilihan banyak..
pilih yg mana terbaek yg mnjadi pilihan kalbu mu..

(ape dh yg aku naip neh)

Atikahkahkah said...

anda
gila style!
;D

Amer said...

hahaha..
byk 2 la aku tye..
yg maner satu...
xkan sume kot..
hek3x...