Saturday, August 20, 2011

Salam Ramdhan

Assalamualaikum.....

"Entah hidup ka mati tuan empunya blog ni"...mungkin ungkapan ni lah yang terngia-ngia di dalam benak fikiran kawan-kawan blogger masing-masing setelah bertahun rasanya aku x update blog taksub ni...maaf!! Bila aku bukak balik blog ni...kawan-kawan semua dah xdak...uwaaaaa cedih gilerrr!!! Apa2 pon aku cuma nak ucapkan selamat menyambut bulan Ramdhan yang mulia ini....moga kita semua mendapat keberkatannya...:-)


moga di bulan yang mulia ni dapat menyedarkan kita betapa beruntungnya kita berbanding insan2 yang lain

p/s: kawan2...mana hangpa semuaaaaaa.....:-(

5 comments:

aiko farahshahida said...

cikFa disini. erh. hang pi mana?
rindu tahu tak?
hari2 duk ngadap laptop.
tunggu hang muncul. grr~

Nadieya said...

hidup lagi rupenye..
da nak raye baru muncul.
spisis hantu raya nih.

taK$uB II said...

cikFa: aku kena culik bunian...kira ok la dia hantaq aku balik!! hehe yer2 je engko ea...ni aku balik dah!! alam bunian xbez...xdak internet!!

nadia: haa taw pon ang...nnti raya aku bagi kad kat ang...pahtu aku menghilang plak....kiki

aiko farahshahida said...

gile ko ni. bunian la ape la. ko jgn..
kang hilang betol2 kang. haa~

taK$uB II said...

ahak aku acah ja!!! hee...seronoknya hakuuuu!!!!!!