Monday, January 12, 2009

ganaz2

cuti hari tu ada peragut kena sembeleh ngan org ramai. aku tak tau camna boleh jadi camtu. aku rasa bukan setakat ragut ja kot, mesti dia buat benda lain. setakat kena belasah tu ok gak la. ni sampai kena sembeleh. ada masuk dalam berita gak hari tu, tapi gambaq tak di siarkan la. aku ada gambaq tu, member aku bagi, dia sempat tangkap gambaq atau dia mek kat org aku pun tak tau. memang ngeri la, aku dengaq cita, peragut tu kantoi ngan orang ramai, pastu kena ikat sebab dia nak larikan diri. last2 skali kena sembeleh & org gantung dia kat pokok tunjuk kat org ramai, sebagai pengajaran la kot. takut gila aku tengok gambaq tu, nampak darah sembuq kat urat tengkuk dia. nanti aku posting gambaq tu, wireles kat tmpt aku ni lembab ckit.

5 comments:

Dhada said...

Mak aihhh gila btul owg yg sembelih dia tu . Ya Allah kalau ye pung serah jela kt pihak polis . Klu nk menghukum pung biarla dgn cara yg btul disisi undang2.

Anonymous said...

uikz ?
betol ke ni ?

taK$uB II said...

teruk...ak xsanggup nak tengok! takut2

cavendish said...

upload sahaja.. kan aku xbg hang isap shisha br hang tau.. cpt sket.. aku nak tgh

sHaHida said...

wei2...aku tak sabaq nak tgk pic tuh!!